Címke :
A mediterrán étrend jótékony hatással van az anyagcserére, és megelőzheti a szívbetegségeket - igazolja egy ötven tanulmányt kiértékelő görög elemzés.
TOVÁBB
A hűvösebb lakás és a jobb éjszakai alvás segíthet a testsúly megtartásában – állítják olasz kutatók. TOVÁBB
Túlsúlyos gyerekeken vizsgálták az aktív testmozgás hatásait egy amerikai kutatás során, ezúttal a testi-fizikai vonatkozások helyett a szellemi képességekre koncentrálva – jelentette a Science Daily. TOVÁBB
A túlsúlyos nőknél kisebbnek találták a zöldhályog kialakulásának kockázatát amerikai kutatók. Eredményeiket hétfőn ismertették az Archives of Ophthalmology című szakfolyóiratban.
TOVÁBB
Egy spanyol kutatás kijózanító eredményre jutott: a modern mediterrán diéta és életmód nem véd a szív-és érrendszeri megbetegedésektől.
TOVÁBB
Minden negyedik túlsúlyos nő abban a hiszemben él, hogy valójában karcsú, mivel annyira elterjedt a kövérség, hogy elveszett az egészséges súly fogalma - figyelmeztettek amerikai kutatók.
TOVÁBB
A súlycsökkenés eléréséhez jobb stratégia, ha naponta háromszor asztalhoz ül valaki az étkezésekhez, mint ha többször csak bekap néhány falatot - állapították meg amerikai kutatók. TOVÁBB
Ha az embereket kövérnek nevezik, ahelyett, hogy elhízottat mondanának, az jobban inspirálja őket a fogyásra - jelentette ki a brit egészségügyi miniszter.
TOVÁBB
A magány ugyanolyan, az egészséget veszélyeztető kockázati tényező, mint a dohányzás vagy a túlsúly - állapították meg amerikai kutatók. TOVÁBB
Az elhízás betegség. A magyar lakosságnak pedig körülbelül 21 százaléka elhízott és több mint 40 százaléka túlsúlyos. Az alábbiakban a hasi típusú elhízásról, annak veszélyeiről, illetve a kezelési lehetőségekről írunk. TOVÁBB