Elfelejtett jelszó

Címke : férfiak

A férfiak szexuálisan aktívabbak a nőknél

A férfiak kétszer akkora valószínűséggel élnek aktívabb nemi életet a kor előrehaladtával, mint a nők, de bármilyen legyen is a szex, a jó egészségi állapot meghatározó a szexuális közérzet szempontjából az idősebb korosztályban - derült ki egy tanulmányból, amelyet szerdán ismertetett a British Medical Journal (BMJ) című orvosi szaklap. TOVÁBB

Milyen férfira vágynak a nők?

Egy friss felmérés szerint nem mindegyik nő vágyik a címlapok borotvált macsóira, inkább olyat keresnek, aki nem annyira tökéletes. TOVÁBB

Kiről álmodnak a nők?

Könyvmolyok, szemüvegesek, érzékeny lelkű férfiak a nők kedvencei. Legalábbis egy nemrégiben készült internetes felmérés szerint. TOVÁBB

Agresszívabbak a szőke nők?

Egy kutatás szerint a szőke hajú nők agresszívabban és magabiztosabban viselkednek mint társaik, még ha a magabiztosság egyébként nem is lenne indokolt. Ennek fő oka, hogy szeretik magukra vonni a férfiak figyelmét. TOVÁBB

A szex jót tesz a férfiszívnek

A gyakori szexuális élet csaknem felére csökkenti a szívbetegségek kockázatát az erősebb nemnél - állítja egy tanulmány, amely több mint ezer férfit követett nyomon tizenhatéven át. TOVÁBB

A nőknek több örömben van részük

Roger Patulni, a walesi egyetem szociálpolitikai kutatóközpontjának munkatársa azt állítja új tanulmányában, hogy a nőket naponta 15 perccel több öröm éri, mint a férfiakat. TOVÁBB

A férfiak hamarabb vallanak szerelmet

Egy nemrég végzett felmérés szerint a férfiak előbb mondják partnerüknek, hogy szeretik, mint a nők. TOVÁBB

Terméketlenné teheti a férfiakat a környzet

Az iparosodott országok férfinépességének fokozódó terméketlensége valószínűleg a környezeti mérgekkel áll összefüggésben. TOVÁBB

A nők szeretik a bókokat

Jó hír a férfiaknak, a nők szeretik a bókokat, ne fogják tehét vissza magukat, ha a gyengébb nem kedvében akarnak járni. TOVÁBB

Mérsékelt ivás is megnöveli a férfiak daganatos kockázatát

A mérsékelt vagy nagy mennyiségű alkoholt fogyasztó férfiaknál megnő egyes daganatok előfordulásának kockázata, a legfőbb veszélyt a sör és a tömény italok jelentik – állítják kanadai kutatók a Cancer Detection and Prevention folyóirat online számának egyik cikkében. TOVÁBB

1 2 3 4 Következő oldalUtolsó oldal

A HÉT KÉRDÉSE

Ön mennyit ül egy nap?